Jika MB Kedah Letak Jawatan Kekalkah Umno BN Memerintah ? | Guruh Petir
L

Jika MB Kedah Letak Jawatan Kekalkah Umno BN Memerintah ?



Selalu dilaungkan parti harus diutamakan demi kelangsungan kuasa memeritah,bukan utamakan cinta kepada pemimpin,Namun tidak boleh dinafikan kekuatan parti juga terletak kepada bahu pemimpin.


Jadi  Mukhriz boleh letak jawatan sebagai MB dan ADUN Ayer Hitam,tengok berpecah belah atau tidak Umno-BN Kedah.kuat atau tidak Umno-BN di 21 kerusi Dun Kedah jika Mukhriz letak jawatan.

Sesiapa yang nak  jilat PM silakanlah jika sayang pemimpin bukanya cinta parti,semua tahu kekuatan parti dinilai kepada sokongan kepada pemimpin.

Kalau sokongan kepada Najib kuat,boleh cuba dengan peletakan jawatan Mukhriz sebagai MB dan Adun.

Yang melalak supaya Mukhriz letak jawatan jika tidak sokong Najib tu,bolehlah baiki perpecahan setelah Mukhriz undur jika kamu kuat sangat.

Apa halnya,suruh Mukhriz letak jawatan,sedangkan kekuatan beliau dan bapa dialah yang membuat kedah pulang ketangan BN pada PRU 13.

Bolehkah tukang sorak Najib baiki perpecahan berlaku nanti setelah Mukhriz letak jawatan,politik orang melayu kolok sahaja yang mahu para pemimpin yang tidak menyokong presiden parti kena letak jawatan.

Dalam keadaan BN sukar mencapai 2/3 kerusi parlimen ada pula kutuk jilat tampil dengan lalakan supaya MB Kedah letak jawatan.

Sayap parti di Kedah,jika tidak sokong Najib pun tidak mengapa asalkan Umno-BN diutamakan...

About PAKATAN NEGARA

Blog ini tidak sokong Najib,Khairy Jamaluddin,Ahmad Maslan,Hasan Malik(Zahid Hamidi dan Hishamuddin Tun Hussein jaga2 anda diperhatikan)kami bersedia berperang dengan blogger berbayar dari PMO.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment